Subject: Ettepanek liiklusmärkidele 1118 Patika ühendusteel
From: "Jana Suurthal" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 31 Oct 2024 15:48:12 +0200

Lp Transpordiamet

Rae Vallavalitsusele laekus elanikult pöördumine seoses piirkiiruse
märkidega 1118 Patika ühendusteel. Kaardi peal edastan ka täpsustatud ala.
Nimetatud kurvis kehtib 90 km/h sõidukiirus, sest tulles Tartu maantee
poolt on vahetult enne kurvi  60 km/h lõpumärk. 50 km/h märk asub pärast
kurvi.    Ehk siis sirge peal on 60 km/h ja kurvis 90 km/h ja pärast kurvi
50 km/h.

Ettepanek on 60 km/h lõpumärgi asemel paigaldada kurvi 30 või 40 km/h
märk. Teises suunas samamoodi.  Üks kurv Tartu maantee poole on kasutatud
soovitusliku kiiruse märki 30 km/h.

Elanik on põhjendanud märkide paigaldust asjaoluga, et sellel teel
liiguvad ka Patika küla jalakäijad tee servas. Tee on kitsas ning pimedal
ajal valgustamata. Seetõttu on vajalik kurvides ohutuse mõttes piirkiirusi
vähendada.

Oleme omalt poolt samuti seisukohal, et kiiruspiirangud võiksid sellel
teel olla paremini ja selgemalt reguleeritud.  Kuivõrd alates Tartu
maanteest kuni Nabala tee alguseni on 1118 Patika ühendustee riigiomandis,
palume sealne märgistus üle vaadata.

Lugupidamisega

Jana Suurthal

Arendus- ja haldusamet

Transpordispetsialist
Rae Vallavalitsus

Mobiil: +372 55603979

E-mail: jana.suurthal <mailto:[email-masked]> @rae.ee
<mailto:[email-masked]>

Veeb: www.rae.ee <http://www.rae.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.